www.natuurkanaal.nl

Forum voor natuurkanaal
Het is nu do 28 maart 2024, 19:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: 6e Mortel reünie
BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2015, 18:38 
Offline

Geregistreerd: wo 27 feb 2013, 20:10
Berichten: 64
Voorlopig programma Morteldag zaterdag 27 juni 2015
- Op zaterdagmorgen treffen we elkaar op het spottersveldje aan de Hemelsbleekweg in de Mortel.
- Om half 3 vertrekken we van daaruit naar een bosgebiedje in Helmond. Het adres zal op zaterdagmorgen bekend gemaakt worden. Wij genieten van alles wat daar groeit, graaft, kruipt, scharrelt, vliegt, fladdert en nestelt. De fotografen onder ons kunnen hun hartje ophalen. Voor een kleine picknick ( koffie, thee of een drankje met iets lekkers) wordt gezorgd.
- Om ca. 4 uur gaan we te voet over een smal paadje langs een loop naar onze volgende bestemming. (ca. 2 km) Het is verstandig om goed schoeisel te dragen want het is er een beetje "goor" om te lopen. Mensen die slecht ter been zijn zullen de weg per auto moeten afleggen. Mocht het kort vooraf veel geregend hebben dan gaan we te voet via een asfaltweg. We brengen een kort bezoek aan een kruidentuin waar we om 5 uur verwacht worden.
- Om 6 uur kunnen zijn we dan voor ons diner in de Croyse hoeve terecht. Voor ons is een hoek gereserveerd die met een half open structuur is afgescheiden van de rest.
Voor € 19,95 hebben we daar een 3-gangenmenu. Tegen meerprijs is er volop de mogelijkheid om hiervan af te wijken. Zie hiervoor de website: http://www.desmaakvancroy.nl
Zoals op de website vermeld staat is het niet mogelijk om afzonderlijk af te rekenen. In de voor ons gereserveerde ruimte staan 4 tafels; we kunnen wel per tafel afrekenen. Dit betekent dat we per tafel een "penningmeester" nodig hebben. Pinnen is daarom niet mogelijk; iedereen moet contant afrekenen. S.v.p. voor contant geld zorgen met voldoende kleingeld!!!!
Er is gereserveerd voor maximaal 20 personen. Mochten er grote wijzigingen zijn dan zal ik dat een dezer dagen doorgeven. Zijn er nog mensen die er graag bij zijn en zich nog niet hebben opgegeven dan graag spoedig reageren. Kleine correcties op het aantal gasten kan kort vooraf worden doorgegeven.
Groetjes,
Jandel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 6e Mortel reünie
BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2015, 19:08 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 jun 2009, 07:26
Berichten: 620
Wat een leuk programma is er gemaakt,ik hoop dat ik het kan meelopen.

_________________
De natuur is een kado,alleen we pakken hem te snel uit.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 6e Mortel reünie
BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2015, 19:16 
Offline

Geregistreerd: di 03 apr 2012, 19:21
Berichten: 147
Leuk programma Jan.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 6e Mortel reünie
BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015, 20:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 01 jul 2009, 21:12
Berichten: 3545
Ik ben er zaterdag ook bij.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 6e Mortel reünie
BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015, 06:47 
Offline

Geregistreerd: do 15 maart 2012, 17:18
Berichten: 48
ik verheug me hierop. dank aan de mensen van de organisatie :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 6e Mortel reünie
BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015, 08:55 
Offline

Geregistreerd: za 13 okt 2012, 12:41
Berichten: 7
Jandel schreef:
Voorlopig programma Morteldag zaterdag 27 juni 2015
- Op zaterdagmorgen treffen we elkaar op het spottersveldje aan de Hemelsbleekweg in de Mortel.
- Om half 3 vertrekken we van daaruit naar een bosgebiedje in Helmond. Het adres zal op zaterdagmorgen bekend gemaakt worden. Wij genieten van alles wat daar groeit, graaft, kruipt, scharrelt, vliegt, fladdert en nestelt. De fotografen onder ons kunnen hun hartje ophalen. Voor een kleine picknick ( koffie, thee of een drankje met iets lekkers) wordt gezorgd.
- Om ca. 4 uur gaan we te voet over een smal paadje langs een loop naar onze volgende bestemming. (ca. 2 km) Het is verstandig om goed schoeisel te dragen want het is er een beetje "goor" om te lopen. Mensen die slecht ter been zijn zullen de weg per auto moeten afleggen. Mocht het kort vooraf veel geregend hebben dan gaan we te voet via een asfaltweg. We brengen een kort bezoek aan een kruidentuin waar we om 5 uur verwacht worden.
- Om 6 uur kunnen zijn we dan voor ons diner in de Croyse hoeve terecht. Voor ons is een hoek gereserveerd die met een half open structuur is afgescheiden van de rest.
Voor € 19,95 hebben we daar een 3-gangenmenu. Tegen meerprijs is er volop de mogelijkheid om hiervan af te wijken. Zie hiervoor de website: http://www.desmaakvancroy.nl
Zoals op de website vermeld staat is het niet mogelijk om afzonderlijk af te rekenen. In de voor ons gereserveerde ruimte staan 4 tafels; we kunnen wel per tafel afrekenen. Dit betekent dat we per tafel een "penningmeester" nodig hebben. Pinnen is daarom niet mogelijk; iedereen moet contant afrekenen. S.v.p. voor contant geld zorgen met voldoende kleingeld!!!!
Er is gereserveerd voor maximaal 20 personen. Mochten er grote wijzigingen zijn dan zal ik dat een dezer dagen doorgeven. Zijn er nog mensen die er graag bij zijn en zich nog niet hebben opgegeven dan graag spoedig reageren. Kleine correcties op het aantal gasten kan kort vooraf worden doorgegeven.
Groetjes,
Jandel


Wat leuk ! Bedankt voor het organiseren van weer zo'n mooie dag. En Karin is er toch ook bij ! Ik stuurde je een mail, Jandel, voor het bevestigen van deelname aan allerlei.

:)
Ik zie, dat ik weer helemaal verkeerd zit.
Dat ben ik natuurlijk weer, Mary


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 6e Mortel reünie
BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015, 17:09 
Offline

Geregistreerd: wo 27 feb 2013, 20:10
Berichten: 64
Hallo Mortelgangers,

Ik had nog contact met de Croyse hoeve en heb definitief gereserveerd.
Zoals gezegd is er nu voor maximaal 20 mensen gereserveerd; op dit moment staat de teller op 19. Mochten er meer dan 20 aanmeldingen zijn dan moet dat uiterlijk op vrijdag om 12 uur worden doorgegeven.
Ik probeerde nog wat extra korting of een drankje te krijgen. Dit is helaas niet gelukt; men is zulke groepen gewend en men heeft de prijzen daarop afgestemd.
Groetjes,
Jandel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 6e Mortel reünie
BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015, 06:39 
Offline

Geregistreerd: do 15 maart 2012, 17:18
Berichten: 48
Ik heb me niet gemeld voor de Mortelsalade.
Toch nog even een uitleg: Ik ben er vorig jaar ziek van geworden en had de hele volgende dag een zieke maag.
mvg


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 6e Mortel reünie
BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2015, 17:11 
Offline

Geregistreerd: za 14 mei 2011, 10:43
Berichten: 320
Bennie van der velden gezien op spottersveldje en hij eet mee zaterdag


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: 6e Mortel reünie
BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2015, 18:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 01 jul 2009, 21:12
Berichten: 3545
Het ontstaan van de beroemde Mortel salade.
Foto's van Yvonne



Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling