www.natuurkanaal.nl

Forum voor natuurkanaal
Het is nu do 28 maart 2024, 23:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 14 jan 2014, 04:45 
Offline

Geregistreerd: do 15 maart 2012, 17:18
Berichten: 48
Hallo Dietsj,
Ik ben nieuw in deze materie. Had voor t eerst 1x t forum bezocht en gemeld dat ik graag meewil.
Heb niet gemerkt dat er verder alleen berichten op t forum komen. Dan is t fijn dat iemand mij wegwijs maakt. Ik zie niet iedereen die meewil.. Waar hebben die zich dan gemeld? Het is nu dinsdag. Dus als het al geregeld is, maakt me dat niet uit. Ik hoef niet mee.
mvg Julia


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 14 jan 2014, 20:21 
Offline

Geregistreerd: zo 19 jul 2009, 10:53
Berichten: 91
Ha Julia,

Communicatie tussen meerdere mensen is altijd wat lastig. Zeker als het via openbare sites loopt..
Maar om een lang verhaal kort te maken.. Niemand zegt dat je niet mee kan of mag!
Toevallig zijn er nu het juiste aantal paren en singles om 4 drie-kamer huizen te vullen, maar dat betekent nog nog niet dat we geen oplossing kunnen vinden..

We kunnen de samenstelling van de huizen wijzigen. Of wellicht wil iemand van de groep de kamer met je delen. Of wat er verder aan oplossingen binnenkomt. :-) .
Er is nog even tijd.

Verder wil ik aan ieder die dit leest vragen om - indien zij Julia,s en mijn E-mail adres hebben of van iemand uit de reis groep - dat adres dan aan haar of mij door te geven. Zodat we rechtstreeks contact kunnen hebben.

Groetjes,

Derk Jan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 14 jan 2014, 21:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 jun 2009, 07:26
Berichten: 620
Hoi DJ

Ik geef Julia jouw Email adres door zodat zij contact met je kan opnemen.

_________________
De natuur is een kado,alleen we pakken hem te snel uit.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 jan 2014, 21:05 
Offline

Geregistreerd: zo 19 jul 2009, 10:53
Berichten: 91
In mijn eerste bericht van 10 januari heb ik verzuimd te melden dat alle vier de voorgaande Morteldagen grotendeels door Betty georganiseerd zijn en het verblijf van ons allen op de Eco-farm door haar al die jaren perfect geregeld is.
Ook dit lustrumjaar is door haar weer opgestart en ik weet zeker dat het ook dit keer een mooie dag/weekend gaat worden!

Dit jaar lukte het helaas niet goed om weer op de Eco-farm te boeken. Verder is vanuit GC de verbinding moeilijk en zeer prijzig. En omdat ík met park De Bikkels op de proppen kwam heb ik dus alleen het stukje boeking dit keer voor m,n rekening genomen. Lastig genoeg ! Het hele verdere gebeuren is haar credit. :-)

Tot de orde..
Er zijn nu 17 aanmeldingen.
M,n plan is om 3 drie slk huizen te bespreken. De B6A woningen. Indeling reeds bekend.
En verder 2 twee slk huizen. Het type B4B.
Die zijn dan voor Cora&Rob, Marianne&Chawwa, Mary en Julia. Verder weer ter eigen indeling.
Dan heeft iedereen eigen slk. En verdere aanmelding blijft mogelijk, maar dan moet er gedeeld worden..

De kosten stijgen dan marginaal. Kale prijs voor de 6 pers huizen wordt 60 € per persoon. Voor de 4 pers huizen 58,44€ p.p. Touristenbelasing blijft gelijk per persoon en boekingskostenomslag daalt marginaal. Eenmalig € 24,50 gedeeld door 17.

Behoudens tegenbericht ga ik morgen boeken en gaan we er een mooi weekend van maken.

Groetjes,

DJ.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 jan 2014, 21:40 
Offline

Geregistreerd: vr 26 jun 2009, 08:46
Berichten: 95
Woonplaats: Eindhoven
ik had toch al afgesproken in een 3 kamer huisje met toos en ivonne

_________________
Je vergeet wat je,je wilt, herrinneren.
Maar onthoud wat je wilt vergeten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 jan 2014, 03:31 
Offline

Geregistreerd: do 15 maart 2012, 17:18
Berichten: 48
Ik ga akkoord met deze regeling Derk Jan.
Dank voor de uitleg en ik verheug me op t weekend dan.
hg Judith


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 jan 2014, 15:49 
Offline

Geregistreerd: zo 19 jul 2009, 10:53
Berichten: 91
Beste Mortelaars,

Vanmiddag om 13.30 geboekt bij de Bikkels drie B6A huizen en twee B4B huizen. In B6A totaal 11 personen. In B4B in totaal 6 personen.

Huisnummers B6A ; 48,49 en 50. Huisnummers B4B ; 26 en 28. Dit is terug te zien op de plattegrond. We zitten dicht bij de ingang en redelijk dicht bij elkaar.

Kosten;
Basis, en dus door allen te voldoen, (dan wel reeds voldaan.)
Voor B6A . 3x200= 600. Is 54,54 pp. belasting 3x 1.87=5.61 pp. Eenmalige boekingskosten 67,50/17=3,97 pp. Voor de B6A bewoners dus €64,12 per persoon.

Voor B4B. 2x176= 352. Is 58.66 pp. belasting 3x 1.87=5.61 pp. Eenmalige boekingskosten 67,50/17=3,97 pp. Voor de B4B bewoners dus €68,25 per persoon.

Indien iemand het kleine verschil gelijk over allen wil verdelen.... Ga je gang om dat uit te rekenen.. ;-)
Schoonmaken doen we allen zelf.

Voor wat betreft pakketten.
Alleen bedlinnen; 8,50.
Bedlinnen+handdoeken; 13,00
Vanaf 16 boekingen; 9,00 voor complete pakket. (ik zeg niks..;-) )

Heb je vragen..Graag snel reactie!
De pakketten staan los van deze boeking en kunnen later geregeld worden.


Uiterlijk morgen, dus maandagochtend 8 uur moet ik bezwaren horen. Anders staat deze boeking.

groeten,
DJ.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 jan 2014, 16:48 
Offline

Geregistreerd: zo 08 apr 2012, 11:44
Berichten: 82
Hallo Allemaal
Jacob en Annie Dijkstra komen ook naar de Mortel dag
Wij hebben zelf een plekje geboekt op de bikkels


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 jan 2014, 11:51 
Offline

Geregistreerd: do 15 maart 2012, 17:18
Berichten: 48
leuk annie :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 29 jun 2014, 19:09 
Offline

Geregistreerd: do 02 jul 2009, 13:21
Berichten: 130
Eerste foto's van het Mortelweekend, rond de huisjes waren super veel eekhoorns.
ik zet er hier vast een paar.






Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling