www.natuurkanaal.nl

Forum voor natuurkanaal
Het is nu do 28 maart 2024, 12:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 26 apr 2012, 22:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 25 jun 2009, 20:55
Berichten: 3136
Ach een naam, misschien is dit vrouwtje binnenkort of over een poosje ook weer vertrokken. (Kan altijd later nog.)
Maar ik wil deze gelegenheid wel even aangrijpen om mijn beleving neer te zetten.

Wat er nu in de Mortel en ook in Axel plaats heeft gevonden is, in mijn beleving, puur natuur waar wij allemaal getuigen van zijn geweest. De beelden liegen er niet om.
In Axel verschijnen er verschillende vrouwtjes ten tonele waardoor het eerdere vrouwtje is verdwenen en in de Mortel is het niet anders, vechtpartijen en intimidatie hebben we allemaal kunnen zien.
In de Mortel liggen eitjes en Pa doet wat hem ingegeven is maar ook die vrouwtjes volgen de natuur en ja, dat loopt niet altijd synchroon.

Geen eitjes in Axel en mogelijk geen kuuikjes in de Mortel, jammer, maar ik heb er vrede mee en ben eigenlijk blij dat ik ook dit heb kunnen zien en kunnen volgen.
Het heeft mij in ieder geval weer iets wijzer gemaakt en de gedragingen van de Slechtvalk zijn door deze gebeurtenissen weer iets duidelijker geworden.


Bij de andere nesten gaat het gelukkig, zo te zien, rustig z’n gangetje dus er nog voldoende om van het kleine grut te kunnen genieten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2012, 09:21 
Offline

Geregistreerd: za 14 mei 2011, 10:43
Berichten: 320
Naam voor de VV?
Zoals jullie wellicht weten ben ik er meestal als eerste een voorstander van om namen uit te delen, maar heb op dit moment nog even niet de behoefte om dat bij deze nieuwe VV te doen.
Eerst maar eens afwachten of ze een blijvertje is.

Voor mij blijft ze vooralsnog dus VV.

Tot nu toe heeft Pa niet laten blijken dat hij enige interesse heeft in deze dame, maar misschien dat onderstaande foto van vanmorgen een eerste toenadering van Pa is. De tijd zal het leren.



Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2012, 08:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 25 jun 2009, 20:55
Berichten: 3136
Pa op de eitjes en . . . . . . wat Pa betreft mag zij op het dak gaan zitten,


oké.

_________________
In de beperking toont zich de meester.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling