www.natuurkanaal.nl

Forum voor natuurkanaal
Het is nu do 28 maart 2024, 12:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Louis
BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2012, 13:30 
Offline

Geregistreerd: za 11 jul 2009, 14:22
Berichten: 110
Gelukkig. En nu goed opknappen Louis
Van harte beterschap


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Louis
BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2012, 16:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 jun 2009, 07:26
Berichten: 620
Verslag van het telefoongespek van heden middag.
Anne Moon 16:10:43, woensdag 18 januari 2012
...........Ik heb Louis gebeld,het gaat de goede kant op,vandaag helemaal geen medicatie voor de pin genomen en ook vast voedsel gegeten.Aan het oefenen met een oefen stoma en dat vind hij nog moeilijk omdat er zoveel handelingen moeten worden verricht,wel overgegeven toen hij zich moest verschonen maar dat zal wel wennen,net zoals een poepluierbij een baby kan je behoorlijk stinken Al 3 keer opgestaan zonder pijn en dat is een verrijking zegt hij,ook lekker onder de douche geweest.Gaat ook lopen door zijn kamer en eten aan de tafel.Er word gepraat over thuiszorg voor hem als hij naar huis mag maar weet nog niet wanneer want hij is nog te zwak,maar het gaat prima met hem.

_________________
De natuur is een kado,alleen we pakken hem te snel uit.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Louis
BerichtGeplaatst: zo 22 jan 2012, 11:51 
Offline

Geregistreerd: do 15 apr 2010, 11:38
Berichten: 418
Zojuist heb ik Louis weer gesproken.
Hij heeft een nieuw telefoonnummer omdat ie van bed is verhuisd. (Dat zal Annemoon in het eerste berichtje van dit topic aanpassen) Hij hoorde de telefoon bij zijn buurbed overgaan, ging uit bed en zo had ik hem toch nog te pakken.

Hij is zoals ie in het CH vanochtend liet merken behoorlijk zwak. Zijn wond speelt hem weer parten en daar heeft ie sinds gisteren weer wat pijnstillers voor. Ik denk dat dat bij de genezing hoort, dat het wat trekt.

Vast voedsel eten staat hem tegen. En hij heeft tot gisteren alleen papjes en bouillon gegeten. Maar toen werd er gedreigd met alweer een maagsonde, omdat ie teveel afzwakt op die manier, en nu is ie zich daaroverheen aan het zetten. Aardappels wil ie nog niet eten, staat hem tegen, maar rijst met vlees en een sausje met wat groentes kan gelukkig wel. Hij wil heel graag aansterken. En ik denk dat hij doorzettingsvermogen genoeg heeft. En dat dat ook wel gaat lukken. Het gaat allemaal alleen niet zo snel als dat ie had gehoopt.
Maar hij doet zijn best. Gaat regelmatig zijn bed uit om een eindje door de gangen te lopen en alles zo weer een beetje in beweging te krijgen. En daardoor zich ook weer wat fitter gaat voelen.
Als er geen ontstekingen bijkomen, zal het herstel zoetjes aan wel komen.

Het viel me eigenlijk niet helemaal tegen. Hij klonk best opgeruimd. Had ook belangstelling voor mij, of ik weer foto’s had gemaakt. Nou ja, ik zei of ie naar buiten had gekeken… geen foto’s dus. Toen zei ie ook dat het sombere weer ook wat op zijn stemming invloed heeft. En dat weet ik, daar heeft ie altijd al last van. Dus als dat weer maar eens om wil slaan, dat ie wat naar buiten, naar vogeltjes kan kijken... dat zou ook wel meewerken aan zijn herstel.

Hij vind het trouwens heel leuk dat ie de telefoontjes, berichtjes en kaartjes krijgt. Maar we moeten niet aankomen met fruitmanden of zo… want dat vind ie té ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Louis
BerichtGeplaatst: di 24 jan 2012, 15:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 jun 2009, 07:26
Berichten: 620
januari 2012
.........Louis gebeld en hij mag morgen naar huis,klonk heel opgewekt en voelt zich goed,hoofd voelt goed en heeft enorm zin om naar huis te gan,er was een logeeradres geregeld maar daar zag hij toch liever van af,er word van alles geregeld voor hem maar hij kan zelf ook al veel en mag veel,zelfs al autorijden en boodschappen doen(vermoed dat het hoofd van Louis ook debet was aan het herstel)er komt nog wel een dame van de thuiszorg om de plakkers van de stoma te doen omdat hij dat nog niet onder controle heeft maar de stoma zelf kan hij al wel verschonen.Hij is heel blij dat hij naar huis kan en verheugt zich om zich morgen in het CH te vertonen.........

_________________
De natuur is een kado,alleen we pakken hem te snel uit.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Louis
BerichtGeplaatst: wo 25 jan 2012, 08:23 
Offline

Geregistreerd: do 04 maart 2010, 10:54
Berichten: 24
Hoi Louis,
Je mag naar huis vandaag. Hoera!!! :D :D :D Fijne thuiskomst!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Louis
BerichtGeplaatst: wo 25 jan 2012, 09:23 
Offline

Geregistreerd: di 16 maart 2010, 09:18
Berichten: 5
Yes Louis je mag vandaag naar huis , wat een goed nieuws , welkom thuis en doe rustig aan he , we zien je weer in het clubhuis.
Groetjes Mika


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Louis
BerichtGeplaatst: wo 25 jan 2012, 09:54 
Offline

Geregistreerd: vr 26 jun 2009, 08:46
Berichten: 95
Woonplaats: Eindhoven
Hoi Louis
Fijn he naar huis vandaag.
Je zult zien thuis knap je het beste op.thuisis nog het beste.
Tot ziens in het clubhuis.

groetjes Willemien

_________________
Je vergeet wat je,je wilt, herrinneren.
Maar onthoud wat je wilt vergeten.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling