www.natuurkanaal.nl

Forum voor natuurkanaal
Het is nu do 28 maart 2024, 11:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2011, 10:31 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 26 jun 2009, 09:49
Berichten: 285
Woonplaats: Wijchen
Wat een prachtige foto's, en wat een geluk dat jullie ze weer naar boven konden brengen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2011, 11:22 
Offline

Geregistreerd: zo 22 mei 2011, 11:12
Berichten: 1
@Yvonne, Wij waren de mensen die Margootje aantroffen op het fietspad. Idd een zeer bijzondere ervaring een jonge slechtvalk van zo dichtbij te zien. Wij vinden het geweldig deel uit het hebben mogen maken van de reddingsoperatie!
Enne...de jas is nog heel hoor :)

Grtjs, Peter en Colinda


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2011, 11:30 
Offline

Geregistreerd: do 19 mei 2011, 19:06
Berichten: 2
wat geweldig dat iemand ze zag en dat jullie ook actie hebben ondernomen en ook super dat jullie die foto's hebben genomen...was gisteren helemaal blij (maar waar zijn ze nu...maar even teruglezen.)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2011, 13:05 
Offline

Geregistreerd: ma 29 jun 2009, 21:06
Berichten: 1101
Peter en Colinda, heel hartelijk bedankt!
Deze valken hebben een zeer speciale plek in mijn hart en nu ook in die van jullie denk ik zo

Groetjes Yvonne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2011, 18:18 
Offline

Geregistreerd: zo 28 jun 2009, 17:44
Berichten: 445
Wat een geweldige actie en wat een oogverblindende foto´s! Unieke momenten! Hartelijk dank voor het delen!

_________________
Het is beter om ongeveer juist te zijn, dan exact fout.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2011, 18:25 
Offline

Geregistreerd: za 11 jul 2009, 14:22
Berichten: 110
Fantastisch bedankt


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2011, 22:28 
Offline

Geregistreerd: ma 16 mei 2011, 09:25
Berichten: 223
Woonplaats: Eindhoven
prachtige reddingsactie en foto's geweldig gedaan zeg.Wat een geluk dat jullie er waren!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2011, 22:35 
Offline

Geregistreerd: ma 21 feb 2011, 18:23
Berichten: 1258
Mijn vrouw en ik hadden al een paar dagen naar de valken lopen zoeken,samen met Marc uit Hulst. Hij heeft zelf ook een paar valken. Mijn vrouw en ik waren met vrienden ( Luci en Ralf)gaan fietsen over de Axelse vlakten, lang de watertoren, toen Peter en Colinda inderdaad als eertste marGootje ontdekten op het fietspad, toen wij kwamen aanfietsen. Ik werd toen door Luci gebeld op mijn GSM dat de valk daar zat( wij stonden 50 meter verderop te praten met de overbuurman van de toren, toen die vertelde dat hij een grote vogel had gezien voor zijn deur en dat dat waarschijnlijk de valk was) Ik ben na dat telefoontje er toen naar toegelopen, en ben dan voor marGootje gaan staan zodat zij niet in de struiken kon vliegen, en heeft Peter zijn jas over marGootje gegooid, waarvoor mijn dank aan Peter en Colinda,en ook voor de foto's die Peter van mij en marGootje met mijn fototoestel heeft gemaakt. Want dank zij hen hoorde we dat marGoot daar op het fietspad zat.
Daarna hebben we haar in de poesenbak van de buurman gezet en brachten haar in de watertoren om te wachten op Willy.Toen Willy gekomen was,en mijn vrouw Elly de deur van de watertoren open deed zat daar ineens miRandje op de fiets van mijn vrouw te wachten. Willy heeft haar toen van de fiets gepakt, terwijl ik de foto's maakte. Het was eigenlijk jammer dat Peter en Colinda toen al weg waren,want het was leuk geweest dat ze dat ook nog hadden meegemaakt.
Daarna hebben Willy,Mark de valkenier en ik de valkenzusjes naar boven gebracht en in de goot teruggezet.
Zo hebben we een geweldige avond meegemaakt die we niet snel meer zullen vergeten. En vooral toen we miRandje op die fiets ontdekten. Dit maken we nooit meer mee. Onvergeteljik!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2011, 18:41 
Offline

Geregistreerd: ma 29 jun 2009, 21:06
Berichten: 1101
Wat een verhaal. Zo iets verwacht je toch niet. Dit zal je je leven lang niet vergeten.
Foto wel uitvergroten hoor en een mooi plaatsje in huis en de toren geven! ;)

De Helden van Axel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 mei 2011, 23:22 
Offline

Geregistreerd: do 25 jun 2009, 22:55
Berichten: 222
Woonplaats: Helmond
Het verhaal wordt steeds completer en aangevuld met de prachtige foto's geeft het ons een mooie indruk,wat jullie gezien hebben en meegemaakt hebben.Allen hartelijk dank hiervoor.

Axel wordt zo echt wel extra op de kaart gezet.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling